Koliko puta su vas nervirali klipni prstenovi, kako je teško nagurati klip s novim prstenovima u cilindar ? Da bude stvar gora, nepažljivim umetanjem može se čak potrgati prsten... Morali ste skidati klip sa motora samo radi umetanja u cilindar ? Ovaj alat rješava taj problem.
Od dijelova treba vam : jedan stari cilindar , jedna panta, jedan vijak s maticom M6 i komadić lima 1.5mm.
Upute za izradu:
1) pantu odsijecite na širinu 20mm:

2) savinite je ovako:

3) postavite je uz rub donjeg oboda cilindra (tamo gdje je cilindar najtanji)

4) zavarite tamo

5) od lima 1.5mm napravite 2 L-profila široka 20mm, dimenzija cca. 15x10 mm

6) spojite ih zajedno šarafom M6, postavite ih na cilindar 180 stupnjeva nasuprot navarenoj panti i zavarite tamo

7) varovi trebaju biti takvi da ne deformiraju unutrašnju površinu cilindra, a opet dovoljno duboki da dobro drže

8 ) zatim kutnom brusilicom odsijecite ukrug cilindar, točno tamo gdje počinje deblji dio stijenke cilindra

9) list-pilom za željezo raspilite cilindar točno ispod pante, i točno ispod navarenih L-profila

10) sada je alat uglavnom dobio svoj oblik. izgladite odsječeni kraj kružnim trljanjem na komadu brusnog papira stavljenog na glatku ravnu podlogu

11) sada "zašiljite" rub napravljenog alata na onoj strani gdje ste rezali, kako bi pri montaži malo ulazio u cilindar (jer završetak cilindra je iznutra ukošen);
ovo možete napraviti kutnom bruslicom sa "lepeza" šajbom (ne znam kako se to zove - šajba za brušenje s listićima brusnog papira)

12) alat je gotov - dobro ga nauljite prije korištenja, i možete s lakoćom umetati cilindre na klipove ugrađene na motoru :
Stegnete prsten preko preko klipnih prstenova vijkom i maticom M6, i zatim s dvije ruke samo "prevučete" cilindar na klip

Alat je specifičan za jednu dimenziju ( u mojem slučaju za 1600 motor , dakle klipovi 85.5mm ), nije univerzalan, ali zato funkcionira još bolje od onih univerzalnih sa tankim limom koji se steže.