Hidrauličko kvačilo

Hidrauličko kvačilo

PostPostao/la kiri dana Čet ruj 07, 2017 11:08 pm

Prvi put se susrećem s hidrauličkim kvačilom (na T3 poslije '85), pa mi je jedna stvar čudna:

Na svim kvačilima sa sajlom, postoji opruga koja vraća ručicu , tako da druklager ne struže po korpi kvačila stalno, nego samo kad pritisneš.

Na ovom hidrauličkom NEMA opruge, a zadnji hidraulički cilindar ima oprugu koja pritišće prema VAN - dakle druklager je stalno pritisnut na korpu !
I stalno se njegov prsten okreće .

E, sad nije mi jasno :
1) jel to mora biti tako ?
2) zašto su tako napravili (nepotrebno se troši druklager) ?
3) jel zbog toga treba češće mijenjati druklager nego na klasičnom ?
kiri
Administrator
 
Postovi: 1266
Pridružen: Sri sij 16, 2008 2:12 am

Re: Hidrauličko kvačilo

PostPostao/la Rossi dana Pon ruj 11, 2017 12:46 pm

To je normalno. Sistem je da korpa ima jaki feder i sve skupa vraća nazad. Probaj rukom ili bilo čime stisnuti polugu koju pritišće zadnji cilindar :lol: A to što se lager okreće ja nisam primjetio da mu smeta.
VW T3 Multivan 89 Bluestar GTI
Avatar korisnika
Rossi
 
Postovi: 344
Pridružen: Pet ruj 24, 2010 10:31 am
Lokacija: Zagreb

Re: Hidrauličko kvačilo

PostPostao/la kiri dana Sri ruj 13, 2017 10:35 am

Znam ja da korpa ima jaki feder, korpa je ista bez obzira je li hidrauličko kvačilo ili sajla i ta tehnologija mi je jasna.
No, stalni pritisak na druklager generalno nije dobar , jer (strojarski gledano) :
1) Povećava se trenje, troši se druklager. Plus, ako nije savršeno centriran na osi radilice (a nije, jer je druklager ovješen na getribi a ne na motoru), to može stvarati zvukove i vibracije.
2) Svaki aksijalni pritisak na radilicu povećava stvaranje aksijalnog zazora na ležajima radilice. Ovdje postoji stalno izvjesni aksijalni pritisak na radilicu.

Kako cijeli život ima posla s VW boxerima benzincima, malo imam problema s pomisli na aksijalni pritisak radilice, jer vrlo često na type1 / type2 boxerima motor mora na generalku upravo zbog aksijalnog zazora na radilici, koji im zna narasti na 1-2mm !
A sve to nastaje od dugog pritiska na kvačilo...
kiri
Administrator
 
Postovi: 1266
Pridružen: Sri sij 16, 2008 2:12 am

Re: Hidrauličko kvačilo

PostPostao/la Guzowsky dana Uto ruj 19, 2017 6:31 am

Nisam neki iskusan mehaničar ali svim sklopovima pristupam logički - usporedi to s kočnicama. Zar ne bi onda o kad pustiš kočnicu pakne stalno drljale o disk ? Valjda se nakon otpuštanja radnog cilindra stvori neka mikro zračnost da se to trenje ne događa. :fucka:
Avatar korisnika
Guzowsky
 
Postovi: 2033
Pridružen: Sub lip 28, 2008 9:10 pm
Lokacija: Neobrijanovo Donje


Vrati se na: Mehanika

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost

cron